کمد پاییزی خود را برای دانشگاه آماده کنید!

چند روزی از مهرماه گذشته و پاییز زیبا با نسیم‌های خنک و رنگ‌های گرم و دلنشینش شروع شده است. شروع پاییز همیشه مقارن است با شروع سال تحصیلی جدید و هرکسی به نحوی خودش را برایش آماده می‌کند. اگر دانشجو هستید و به فکر استایل‌های پاییز امسال در دانشگاه، خواندن این مقاله را از دست ندهید.
لایه لایه بپوشید.
آب و هوای پاییز اگر بیشتر از بهار غیرقابل پیش‌بینی نباشد، کمتر هم نیست. پس باید انتظار باران‌های غیرمنتظره یا آفتابی را که ناگهان از پس ابرهای باران‌زا پیدایش می‌شود داشته باشید!
یک تیشرت بیسیک و ساده، پولیوری سبک و ژاکتی کمی گرم‌تر گزینه‌‌ای عالی برای چنین مواقعی است! شلوارهای جین یا کتان با رنگ‌هایی پاییزی مثل قهوه‌ای یا نارنجی سیر می‌توانند در ساخت ترکیبی مناسب به کمکتان بیایند. 
پالت رنگیتان را مطابق فصل انتخاب کنید!
تا به حال به رنگ برگ‌های پاییزی دقت کرده‌اید؟ با الهام از همین طبیعت زیبا می‌توانید پالت رنگی پاییزتان را بچینید. با استفاده از رنگ‌هایی مثل زرد، نارنجی، قرمز و قهوه‌ای و در هماهنگی با اکسسوری‌های مناسب، شال یا کلاهی به رنگ گرم به استایل خود جلوه‌ی مخصوصی ببخشید. 
انتخاب کفش را سرسری نگیرید!
بهتر است حتما یکی دو جفت کفش گرم و راحت برای پاییز خود کنار بگذارید. بوت‌های چرمی و یا کتانی‌های بیسیک می‌توانند انتخاب خوبی باشند. برای رنگ بهتر است به سراغ رنگ‌های طبیعی بروید تا هماهنگی بیشتری با سایر آیتم‌های لباستان داشته باشند. 
هوای صورتتان را داشته باشید!
در مقابل بادهای خشک پاییز باید کمی بیشتر حواستان به پوستتان باشد. پس فراموش نکنید که یک مرطوب کننده و بالم لب خوب و خوشبو توی کیفتان داشته باشید. 
در این فصل زیبا، از آرایش‌های ملایم و طبیعی استفاده کنید؛ هیچ آرایشی از صورت شما زیباتر نیست. 
اکسسوری‌ها را دست کم نگیرید!
انتخاب یک اکسسوریِ درست، دقیقا همان چیزی است که استایلتان را متمایز می‌کند. شال‌های چانکی و کیف‌های دستی بزرگ و جادار از پیشنهادات ما برای پاییز امسال هستند. برای زیورآلات، هم می‌توانید از بنگل‌هایی با اشکال انتزاعی و انگشترهای بزرگ استفاده کنید. انتخاب گوشواره و گردنبند که زیر مقنعه پنهان می‌شوند؛ باشد به عهده‌ی خودتان.
 
امیدواریم پاییز امسال همانطور بگذرد که انتظارش را دارید. 
با رعایت نکات فوق، می‌توانید در دانشگاه یا هر مکان دیگری با ظاهری شیک و استایلی متفاوت حضور پیدا کنید.
امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و بتوانید از آن کمک بگیرید. 
 
 
نظرات کاربران
افزودن نظر جدید

شما هم می توانید در مورد این بلاگ نظر بدهید